Таны орлогыг дээшлүүлэх хамгийн оновчтой тавиурын зохион байгуулалт ба бүтээгдэхүүний өрөлтийн дүрэм

1. Тохиромжтой, логик байршил

Логик бөгөөд ойлгомжтой зохион байгуулалт нь дэлгүүрт үйлчлүүлэгчдийн цагийг хэмнэхээс гадна нэмэлт худалдан авалт хийхэд тусалдаг.

 

2. Алтан тавиурын дүрэм

Худалдан авагч нь нүд, цээжний түвшинд байдаг бүтээгдэхүүнийг хамгийн их анхаардаг.

Бүтээгдэхүүн зэргэлдээх тавиуруудаас "алтан тавиур"-руу шилжихэд борлуулалт 15% -иар нэмэгддэг байна.

Тиймээс хамгийн их ашиг олохын тулд хамгийн их нөөцтэй бүтээгдэхүүнийг тавиур дээр 1,2 - 1,7 метр түвшинд байрлуулахыг зөвлөж байна.

3. "Алтан гурвалжин"

Худалдааны давхарт хамгийн их худалдан авалт хийгдсэн байдал нь "алтан гурвалжин" гэж нэрлэгддэг дотор ажиглагдаж байна. Энэ бол гурван цэгээр хязгаарлагдсан орон зай юм: орох хаалга, касс, төлөвлөсөн эрэлтэд бүтээгдэхүүн сонгох хэсэг. "Алтан гурвалжин" илүү өргөн байх тусам хүн дэлгүүрт удаан байж, илүү их худалдан авалт хийх болно.

Худалдааны талбайн төгсгөлд хамгийн борлуулалт сайн эрэлтэд бүтээгдэхүүнийг байрлуулна.

4. "6 алхам"

Дэлгүүрт дөнгөж орж ирсэн үйлчлүүлэгч орчиндоо дастал эхний 6 алхам дахь хэсэгт байрласан бүтээгдэхүүнийг худалдан авах нь хамгийн бага юм.

Эхний 6 алхам дахь хэсэгт бараагаа тусгай үнээр эсвэл хямдралтай байрлуул. Энэ нь тухайн үйлчлүүлэгчдэд дэлгүүрийн үнийн бодлогын талаар анхны сэтгэгдэл төрүүлэх болно.

7. Бүтээгдэхүүн бүр өөрийн байрандаа

Худалдааны талбайн төгсгөлд өргөн хэрэглээний барааг байрлуул.

Энэ тохиолдолд талх авахаар очсон үйлчлүүлэгч дэлгүүрээр эргэлдэж, нэмэлт зүйл сонгон авах болно. Бүтээгдэхүүнээ өөрийн үнэ, бүтээгдэхүүний ангилалд багтаан байрлуулаарай.